راه ما از هم جدا شد


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

راه ما از هم جدا شد گریه سهم چشم من شد

                        قصمون قصه ی تلخ ریشه و تبر زدن شد

من که عاشق تو بودم تو چرا عاشق نبودی؟

                    تو چرا تو بازی عشق با دلم صاق نبودی؟

راه ما از هم جدا شد این تموم ماجرا نیست

                       رفتی اما تا همیشه دل من از تو جدا نیست

هیچ کی فکرشو نمی کرد که جدا بشی تو از من

                            حالا که آخر راهیم مثل من بغضتو بشکن

درد من یکی دوتا نیست غصه هام یه آسمونه

                          جای دلخوشی نذاشته رسم تلخ این زمونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:2 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§